Dag 7 - Ditt favorit resemål







Tack vare de många resorna jag har gjort, har Indien kommit till att bli mitt andra hem. Där känner jag mig lika hemma som i Sverige. Det är svårt att förklara känslan " mitt andra hem ", antingen har du varit där eller så har du inte. Jag ÄLSKAR Goa, ändå så är det bara en liten del av Indien. Jag kan inte för mitt liv sätta fingret på vad det är som gör det så fantastiskt. Men detta underbara land gör något med mitt sinne, det skänker en känsla av lugn och harmoni.

Människorna jag har lärt känna genom åren är godhjärtade och omtänksamma. Många kan tyckas tro att det handlar om pengar, men jag har fått bevis på motsatsen. Dessa människor lever under total misär, det går inte ens att föreställa sig om man inte har sett det med egna ögon. Vad som än händer så ställer dem alltid upp utan några som helst baktankar. Indien är inte bara kor och curry, även om det är en väldigt fin kombination.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR