Fredag & sjukstuga

 
Phew....vilken dag! Morgonen började med stök, bråk och gråt. Lilleman var fortfarande arg, upprörd och panikslagen från igår och detta med all rätt. Men jag kan ju inte direkt medge att det var en drömstart på vad jag hoppades skulle bli en mysig fredagsmorgon. Det hela slutade med att jag fick avboka mötet med förskolechefen för att ta hand om lilla stjärnan. Så vi bokade in ett nytt möte redan på måndagmorgon.
 
Förmiddagen har mest bestått utav soffhäng framför barnkanalen, käkat lite frukost/lunch tills lilleman tyckte att det var dags att göra oss i ordning. Något i stil med "mamma åniiiing nuu" sa han och drog mig i armen. Sagt och gjort, det fanns ingenting i hela världen som kunde stoppa oss från att hälsa på mamma. Tråkigt nog har jag åkt på en förkylning som heter duga, så det blir en mega lugn helg för min del i allafall. Proppa i mig massvis med vitaminer, dricka mängder med thé och bada ångbastu. Baby love kommer också hit så snart han slutat jobbet. En riktigt familjemys dag blir det!
 
Nu ska jag försöka lägga om lillemans trasiga fot, sårvätska har läckt utanför plåstret och trängt igenom strumpan. Det här blir ingen lätt match, åh knasiga lilla unge!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR