Mammas hjälpreda är i farten!

Så fort vi plockar fram dammsugaren här hemma, så blir våran lilla kille plötsligt världens bästa hjälpreda. Den här dagen har verkligen sniglat sig fram i snigelfart och jag har inte gjort något vettigt alls! Bara degat i soffan tillsammans med frugan, städat och lagat mat.
 
Nu ikväll blev det en sväng till Järna för fika på frugans nya jobb tillsammans med lilla familjen. Blir en tidig kväll då vi ska upp tidigare än tidigast i morgon. Har möte med förskolechefen redan klockan 8, och måste hinna lämna lilleman innandess. Har även funderat lite på det här med barnvagn, överväger att sälja våran älskade EB vagn i förhoppning om att hitta en ny. Det är knappt så att lilleman får plats i den vi har nu, då sufletten är alldeles för låg. Jag fullkomligt älskar liggdelen, men sittdelen vet jag inte riktigt hur dem tänkte när dem tillverkade den?! Jag tror ändå att vi skippar det här med syskonvagn och köper en ståbräda istället, men jag lär säkert ändra mig både en och två gånger. Vilket jäkla i-landsproblem! Vad jag ville komma fram till var att jag ska ta upp den, göra rent och lägga ut till försäljning för en tusenlapp eller två. Förväntar mig ingen större summa, men tillräckligt stor för att kunna köpa oss en ny.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR