Mini-jul

 
Idag sög vi verkligen ut det sista ur julen. Vi har vräkt i oss julmat tills vi knappt orkade resa oss från bordet, så gott var det! Vi har fikat mjuk lingon pepparkaka och haft paketöppning, såhär bortskämda som vi blev detta år har vi aldrig blivit. Från pappa fick vi en uppsättning nya tallrikar med lite mer rustik känsla. Jag ska visa er i ett senare inlägg, så sjukt fina! Meja fick en helt ny garderob med tidlösa och romantiska plagg i bl.a från newbie och next. Även Elias fick lite nytt i klädesväg samt filmen om Alvin och gänget. Vi och barnen tackar så hjärtligt för alla dessa undetbara gåvor!! 
 
Båda barnen slocknade av total utmattning kring halv sex, men vaknade bara en halvtimme senare. Efter ett par timmars lek, bus och soffhäng sover dem återigen i sina sängar, och jag skall strax göra detsamma. I morgon har absolut ingenting inplanerat, och ingen mer kunde vara gladare än jag. I morgon skall jag bara glida runt i min nya übersköna pyjamas och bara mysa med barnen hela dagen lång. Ahh, lovely!
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR