På barnens önskelista...

 
Jag sitter här och klurar på barnens önskelistor. Eller ja, Mejas önskelista i allafall. För Elias tror jag att vi redan har under kontroll. Det finns verkligen hur mycket fint som helst, men det finns verkligen ingen plats för dessa. Meja är mycket för gosedjur och sådant som låter just nu. I morgon tänkte jag ta en promenad ner på stan och kika runt inne på Kokobello. Jag hoppas att dem har gosedjurs kaninen och Lotta på Bråkmakargatans "grisbjörn" från Maileg inne på lager. Meja skulle fullkomligen älska dessa. Utav mamma har jag önskat mig en minikånken för framtida utflykter. Och i veckan skall vi åka till Big Baby och köpa en gåstol. Ja, som ni ser..den där önskelistan skulle kunnas göra lång. 
 
Idag var vi iallafall iväg en sväng till kungens kurva under förmiddagen. Inhandlat årets första julklappar samt kikat på min egen julklapp. Jag är inte ett dugg ledsen över att jag vet vad jag kommer att få. Jag har ju valt ut den själv och det är något som jag så länge velat ha. Och nu ikväll har vi hängt hos svärisarna, ätit middag och fikat go'fika! Väl hemma var barnen så övertrötta att ingen utav dem kunde komma till ro. Förhoppningsvis vaknar dem när klockan ringer i morgon trots den sena läggningen och att vi hinner iväg till dagis i tid. Fick förresten en jätte påse med urvuxna kläder från Diana när jag hämtade Elias tidigare idag. Fina fina vän! Meja tackar så hjärtligt och kläderna kommer användas flitigt. 
 
I morgon blir det en tur till Barnens hus för att sedan ta oss ner på stan för julshopping. Mys!


Sara

Hej! Varifrån kommer det urfina cirkuståget i trä? Det skulle jag vilja ge till min son.

Svar: På Kokobello, dem har helt fantastiskt ljuvliga leksaker till barn. Var in till butiken idag och hem kom jag med ABC-vimplar och ett mjukisdjur från Jellycat. Det kostar en peng, men kvalitén är helt otrolig!
linelias.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR