-

 
Våran söndag i det stora hela. Jag kan lova att det tog emot att kliva upp ur sängen när lilleman satte igång att röjja strax efter klockan nio i morsse. Lilleman har varit ruskigt dålig i magen hela morgonen tack vare allt godis, tårta och bullar som serverades igår. Vi åt alltså ingen riktig middag förens sent på kvällen, så inte okej! Idag däremot har vi fått i oss både frukost, lunch och jag ska snart ställa mig vid spisen och förbereda kvällens middag.
 
Vi ramlade precis innanför dörren efter en timmes utelek i eftermiddags solen. Så härligt! Vi har gungat, åkt rutchkana, promenerat och bara njutit av den friska luften. Ikväll hänger vi nere i tvättstugan och myser till en bra film med massa gottis. Nu lät det som att vi ska sitta i tvättstugan och kolla film, men icke. Hoppas på lite mys medans maskinerna går varma.
 
Nu ska jag se om jag kan få den lilla att vila en timme eller två, annars lär vi aldrig få en lugn stund här hemma.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR