- Förvandlingen!

Jag är ledsen att det har blivit så mycket gnäll här på bloggen, men livet här hemma har verkligen inte varit roligt. Inte det minsta, och den här natten tog fan priset! Trötta och mätta i magarna ramlade vi innanför dörren strax efter klockan nio igår kväll. Jag hade verkligen hoppats på att lilleman skulle stupa i säng, med tanke på den uteblivna förmiddagsvilan, Men icke! Ungen var klarvaken tills jag röt ifrån på allvar, och då var klockan närmare fyra på morgonen. Jag fick praktiskt taget plocka bort alla leksaker, iphone och mini dvd:n från rummet. Det slutade med att han grät och skrek sig till sömns, det enda sättet att få honom att sova. Vi bestämde oss ganska så snabbt för att ta tag i problemen på engång, och detta genom att lämna en dötrött unge på förskolan.
 
När klockan stod på halv åtta i morsse hade vi redan klivit upp, klätt på oss och ätit frukost. Lilleman lämnade vi strax innan klockan nio, Jag kan bara tilläga att jag har varit mer död än levande idag, men lyckats hålla mig vaken tills för en liten stund sedan. När vi hämtade hem lilleman från förskolan i eftermiddags var ungen som förbytt. Så alldeles lugn, glad och harmonisk och jag kände en lättnad som spred sig i precis hela kroppen. Väl hemma så har vi lekt, busat, skrattat och ätit en god middag tillsammans hela familjen.
 
Just det, vi åkte en sväng till Ikea under förmiddagen också. Två super fina kuddfodral och en äggskärare fick följa med oss hem, matbord hade dem inga fina. Vi letar vidare i jakten efter det perfekta matbordet! Nu blir det familjemys för hela slanten, lilleman lär slockna anytime soon.
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR