Fredagsmys med familjen

 
Fredagen lider mot sitt slut, min lilla huligan är fortfarande vaken och verkar inte ha några som helst planer på att sova. Idag har vi hängt hemma hos mamma som fyller år, ätit världens godaste middag, konverserat och bara haft det så himla mysigt! Helt sjukt, men jag är redan hungrig igen. Får väl rota i kylskåpet och se vad jag kan hitta på.
 
Ni får ursäkta att det har blivit lite glest bland uppdateringarna, men jag har varken haft tid eller lust till bloggen. Blir förhoppningsvis bättre nu när vi tillfrisknat från sjukdomar och allt har lugnat ner sig hemma. Ska försöka lägga upp veckans magbilder och bilder på allt fint som fick följa med hem efter dagens lilla shoppingrunda.
 
Nu däremot ska jag göra ett försök till att få lilleman att sova för natten. Om inte annat så finns en överhängande risk att mamma somnar, vi får väl se hur det går.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR