- Fredag!

 
Idag har vi fredagsmys här hemma. Lilleman har invigt nya leksaken, själv har jag mest degat i soffan och påbörjat min nya bok. Att läsa är underbart, att få leva sig in i en värld långt ifrån sin egen eller ett liv långt ifrån sitt eget. Så mycket man kan lära sig, och så skönt det kan vara att få känna igen sig i andra. Jag måste bli bättre på att ta mig tiden till att sätta mig ner och läsa en bra bok.
 
Vi skippade att åka ut till mamma idag, känner att jag hellre vill ägna kvällen på hemmaplan med god mat och massa mys med pojkarna i mitt liv. Ska strax ställa mig vid spisen och slänga ihop en smaskig lammgryta med curry. Fick ett super smaskigt recept utav världens bästa svärmor, och jag lär knappast bli besviken. Mammor kan och vet bäst, det bara är så.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR