Bilder från min Instagram

1.// Meja klädd i senaste kollektionen från Newbie 2.// Dopfix 
3.// Mor & dotter 4.// Vi svullade 2kg biggaråer
 

Senaste uppdateringarna från min instagram. Inte heller världens bästa kvalité, inser att min kära Sony Experia sjunger på sista refrängen. Dags att skaffa sig en Iphone 5 kanske?! Dagarna flyter ihop och vi närmar oss semestertider. Lilleman gjorde sin sista dag på småbarnsavdelningen, och vi ville såklart tacka av hans fina fröknar med varsin liten sommarpresent. Otroligt roligt och uppskattat från personalens sida. Måste dock erkänna att det är med blandade känslor som vi flyttar över till storbarnsavdelningen till hösten. Lite ledsamt då varken jag eller storhjärtat fått något vidare intryck av personalen där, får hoppas att den infinner sig senare framöver. 
 
Idag har vi även hunnit med ett besök hos polisen för att ansöka om pass åt våran lila tjej. Väntetiden beräknades till nästan två timmar innan det äntligen blev våran tur. Så under tiden mötte jag upp fina Maria för att hämta lite nytt i klädesväg till Mejsy. Inhandlade även det sista inför dopet , känner dock på mig att vi missat en massa saker som vi lär komma på senare. Hur som helst, passet är utfärdat och vi hämtar upp det redan på torsdag. Jag var lite rädd för att vi inte skulle hinna få det utfärdat innan kryssningen till Tallinn, men se där så fel man kunde ha. 
 
Ikväll har vi varit iväg till svärisarna för kvällsfika och dopfix. Vi hade det verkligen så himla mysigt där vi satt och pysslade över varsin kopp thé. Minstingen i familjen myste hos farmor medans lilleman sparkade boll med pappa och farbror ute i det sköna gröna. I morgon packar vi väskorna för en härlig eftermiddag/kväll i Västerås. Power meet och middag hos pappa och Britt-Inger, blir säkert trevligt! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR