Lägenhetsvisning

 
Vi var ju som sagt iväg på ännu en lägenhetsvisning idag, och vilken besvikelse alltså! Först och främst så kändes området bara som ett enda stort BIG NO NO, låg helt avsides och inte det minsta centralt. Jag kände mig verkligen malplacerad och jag visste redan där och då att här blir vi aldrig lyckliga. Lägenheten i sig visade sig ha en ur usel planlösning med trånga, avlånga och smala rum. Köket var i ordentligt behov av renovering och en omtapetsering var ett faktum. Hur som helst, så har jag svårt att tro att den skulle bli våran i vilket fall. Vi tackade nej till erbjudandet och letar vidare. Snälla, kan någon vänlig själ bara skänka oss ett radhus?! Har redan anmält oss på tre stycken tidigare idag, 
 
Efter visningen packade vi in oss i bilen för storhandling innan storhjärtat försvann iväg till jobbet. Slängde ihop en enkel middag i form utav fiskpinnar, kokt potatis med remouladsås och grönsaker. Lyxigare än så blev det inte denna onsdag. Annars har vi bara hängt i soffan framför barnkanalen, lagt pussel, busat och myst. Nyduschade och mätta i magarna slocknade båda kidsen innan kl 21. Fram med chokladen och en burk cola att avnjuta framför Grey's! 
 
I morgon väntar 5 månaders kontroll och vaccination på BVC, samt lite eftermiddagshäng hemma hos svärisarna. Får inte glömma att ladda upp med alvedon/suppar utifall att den lilla damen insjuknar i feber i samband med vaccinationen. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR