Förskola!



Idag fick vi äntligen veta att Meja är garanterad plats på vårat förstahandsval av förskola. I början utav september för att vara mer exakt, datum är ännu inte satt utan vi inväntar inskolningspapper i dagarna som kommer. Det är verkligen med blandade känslor som jag måste börja sätta mig ned och börja söka jobb. Jag har ju inte haft ett ordentligt arbete sedan innan Elias föddes. Samtidigt som det kommer bli så skönt med en förhoppningsvis fast inkomst. Vilket i sin tur gör så att vi kan unna oss en massa roliga saker och slippa vrida och vända på varje krona som trillar in. Meja däremot är så redo som hon kan bli för dagis. Hon älskar varje sekund ute på den stora gården och lyckan fullkomligen lyser igenom när hon får syn på alla stora barn. Jag är därmed inte det minsta orolig. Mammas och pappas lilla tjej blir stoooooor! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR