Loppi event - Vårpepp!

 
Vilken härlig dag vi har haft idag, eller jag i allafall! Idag var det nämligen dags igen för ännu ett peppande event med bästa Loppigänget på Clarion Sign i Stockholm. Mitt tredje event i ordningen, så himla roligt! Dagen bjöd på allt ifrån modevisning till underhållning, lunch, mingel och givetvis en maffig goodiebag på slutet. Inte nog med att vi har lyxat oss i gratismat och produkter, jag har också fått hänga med världens finaste tjejer idag. Det var inte tyst en sekund kan jag lova, och som vi har skrattat och fånat oss med våra kameror för att få till den där "perfekta" selfien. Haha! 
 
Lite senare kommer ett nytt inlägg om innehållet i våra fina goodiebags. Tack för idag tjejer, och ett STORT tack till bästa Loppigänget för ännu ett fantastiskt roligt event. Ser redan fram emot nästa i slutet utav augusti. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR