Ramlade och slog huvudet på förskolan

 
Ja, jösses! Inte ofta ni får en selfie på denna mami, här är en i allafall från dagens gööör mysiga skogspromenad i förmiddags med våra härliga sexåringar. 
 
Någon gång kring halv tre tiden ringde dem från barnens förskola och talade hysteriskt om att Elias hade ramlat på förskolan och fått sig en rejäl kalleanka bula i pannan. Som mamma är det inte helt ovanligt att måla upp värsta tänkbara scenariot framför sig i en sådan situation. Det tog mig mindre än 10 minuter innan jag stod utanför grindarna och möttes av en ledsen och dämpad liten Elias. Pedagogerna förklarade vad som hade hänt och lugnade mig med att han aldrig tappat medvetandet och ätit mellanmål precis som vanligt. Men ändå, vilken skräck! Har under den senaste timmen hunnit rådgöra med min kära mor och inväntar samtal från sjukvårdsupplysningen i hopp om att vi slipper åka in. Har suttit som en hök över min lilla fågelunge för att hålla honom vaken och se till att hans allmäntillstånd håller sig i schack. Inga kräkningar, inget illamående och ingen huvudvärk än så länge. Vi fortsätter att avvakta resten utav eftermiddagen och kvällen, så typiskt att jag skulle vara ensam med båda barnen just ikväll!  
 
 
 


Sandra Saandriiie Åhfelt

Hoppas allt är bra med han nu!
Man blir så himla stressad när förskolan ringer och något sånt har hänt, dom ringde oss för ett tag sedan då vår son hade klämt fingret i en dörr, som stängdes helt usch va stressad och rädd man blir.

Fin blogg du har förresten :)

Svar: Ja, visst blir man rädd?! Nu var det tack och lov inte så allvarligt som jag hade föreställt mig. ,Men paniken som uppstår när dem ringer helt hysteriska från förskolan, jisses!
linelias.blogg.se


Blogg: http://saandriiiee.blogg.se/
Sandriiie - Mamma till Jason

åååh vilken tur att det gick bra med han!
Haha ja, panikslagen blir man haha! Men man föreställer sig att det är mycket värre än vad det egentligen är.. men man vet ju inte. :)


Blogg: http://saandriiiee.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR