Vi är tillbaka!

 
Hej vänner!
 
Bläddrar tillbaka i arkivet och inser ganska så plötsligt att det var i slutet utav maj månad som jag publicerade mitt senaste inlägg. Jag får helt enkelt skylla på att livet kom emellan som det oftast gör när vardagen kombineras med allt vad heter jobb, förskola, vänner och familj. Jag lyckades slutligen hoppa på ett vikariat som löpte ut i slutet utav juni månad, och sedan dess har vi njutit utav nästan 8 veckors efterlängtad semester. Lata dagar landet följt utav en spontan tripp till Göteborg, otaliga strandbesök och mer därtill. Låt säga att vi har tagit vara på dygnets alla soltimmar som vi ändå blivit så bortskämda med. 
 
Så drog en ny hösttermin igång och vardagen är åter i rullning. Båda barnen är tillbaka på förskolan sedan två veckor tillbaka, pappan på jobb och jag själv åter igen arbetssökande. Så träligt att jag knappt finner ord, hur svårt ska det behöva vara idag att hitta ett bra och stabilt jobb egentligen?! 
 
Hur som så känner jag mig positiv inför hösten, om än mer att vara tillbaka på bloggen. Jag hoppas självklart att alla ni få men fina läsare som har hängt med sedan start fortsätter att följa oss och våran smått kaotiska vardag. 


Cissi

Välkommen tillbaka ;)


Blogg: http://nastanperfekt.blo.gg
Karin

Skulle kunna vara en lillasyster till Madicken och Elisabeth på Junibacken!

Svar: Haha ja, hon är en riktig liten guldlock. Bara en förklädesklänning och rosett i håret som fattas <3
linelias.blogg.se




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR