Ursäkta bloggtorkan!



Hej vänner, och ursäkta bloggtorkan som råder på bloggen för tillfället. Vi har det fortfarande struligt med statsnätet och därmed ingen internet uppkoppling till vare sig mobiltelefonerna eller bärbara datorn. Hoppas på att få ordning på det hela när Canal digital övergår till bredbands bolaget. 

Men till något helt annat, som några av er redan vet. Ja, i allafall ni som följer mig flitigt på instagram ( Linelias) heter jag där. Jag har fått jobb!! Idag hoppade jag på ett Tim vik som löper ut i slutet av månaden, och därefter hoppar jag på en timanställning på 80% på en förskola inte långt ifrån där vi bor. Elias och Meja därmed gått upp från 24/tim till heltid från och med idag. Dagen har gått förvånansvärt bra trots att jag just nu genomlider jordens förkylning. Tack för det kiddos!! Båda barnen slocknade innan 20 ikväll, yes you heard me!!! Har precis avnjutit en kopp the och proppat i mig c-vitamin i form utav grape frukt. Måste kurera för såhär orkar jag bara inte må alltså. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR