Fredag och födelsedags prepp

Hej vänner!
Sena fredagskvällen börjar lida mot sitt slut, och det är ett under att jag fortfarande är vaken. Jobbade stängning idag, nåja inte sist på huset men sist från min avdelning. Skyndade ner på stan för att handla hem lite middagsmat för att sedan hämta hem två väldigt trötta kids från förskolan. Elias var så trött att han näst intill somnade med ansiktet ned i middags maten. Älskade vännen!
 
Själv har jag ägnat kvällen åt att preppa inför Mejas tvåårskalas som går av stapeln i morgon. Jag önskar så att jag hade haft mer tid, men vardagen ser liksom lite annorlunda ut nu när vi båda faktist jobbar. Man hinner liksom inte lika mycket som när man var mammaledig och hade all tid i världen. Tycker ändå att jag hunnit med en hel del ändå, dekorationer och allt sådant får dock vänta tills i morgon. Idag har jag bakat det allra sista så som kladdkakemuffins, chokladbollar och kärleksmums bl.a. Tårta har vi också beställt från en nyöppnad tårtbutik nere på stan. Tror den kan bli riktigt bra! 
 
Annars så har vi haft en relativt lugn fredagskväll. Meja och Elias hoppade upp i sängen med en skål chips framför Pingvinerna i Madagaskar. En annan har skrattat så tårarna sputade framför Ack Värmland, århundradets bästa serie alltså! 
 
Nähä, om man skulle ta och stänga ner och slänga sig på sängen ett slag. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR