Kvällen innan tvåårsdagen

Tänk att i morgon blir min älskade lilla dotter 2 år. Vart tog tiden vägen?! Att vi i detta nu, för snart två år sedan låg där på BB och väntade på att få träffa den ljuvligaste utav skapelse vi någonsin skådat. Klockan 00:36 den 12:e maj föddes våran dotter, 3498g och 52cm kärlek. Lika makalöst, ofattbart och så fantastiskt häftigt att det var just hon som låg där inne, att det var just hon som skulle komma till oss. Så otroligt älskad redan från första stund!
 
Kvällen har jag ägnat åt att slå in de sista presenterna, lite nytt till garderoben och en pippi cirkus bl.a. Dock får firandet vänta tills sena eftermiddagen då jag måste vara på jobbet redan vid åtta i morgon. Pappan i familjen jobbar kväll, så typiskt! Huvudsaken är att jag får krama på och bara finnas där på hennes dag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR