Meja 2 år

 
Idag vankades kalas för vår minsting i familjen. Lika obegripligt varje gång när tanken slår en att hon faktist fyller två år, TVÅ ÅR!! Dock blev det en sådan där dag då jag lät stressen ta över, och där med blev inte dekorationerna riktigt vad jag hade tänkt mig från början. Nåja, ganska så fint blev det ändå och födelsedagsbarnet gick det inte heller någon större nöd på. I bakväg så hann jag med att baka det mesta själv, chokladbollar, kärleksmums, browniemuffins och sist men inte minst marschmallows doppade i vit choklad sprinklat med strössel. Tårtan beställde vi från Royal cake of sweden, så fantastiskt fina tårtor att man nästan smäller av! 
 
Kalaset var för hela min familj och R's familj. Lunch, fika lek och bus blev det ett par timmar, presentöppning också såklart. Meja fick så himla mycket fint, tusen tuuusen TACK!! Dagen i det stora hela har varit ganska så intensiv, men ändå så roligt att få träffa alla vilket inte sker så väldigt ofta i våran familj. Ord känns överflödiga, men jag är så löjligt tacksam för alla fina människor vi och våra barn har runt omkring oss. Jag vet inte vad vi hade tagit oss till utan dem! 
 
Båda barnen slocknade som stockar någong gång kring 21-tiden, medans jag och min bättre hälft slängde benen på soffan framför reprisen av Ack Värmland på Tv4play. Kändes som ett ganska så bra avslut på kvällen.
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR