Nya köket på plats!

 
Hej vänner!
Så ekade det sådär tomt på bloggen igen, men det har varit så mycket både hemma och på jobbfronten att det knappt funnits vare sig tid eller ork till att skriva. Som ni ser är nya köket äntligen på plats, ni som såg före bilderna kan klart och tydligt se den märkbara skillnaden. Så mycket öppnare och ljusare i jämförelse med de pissgula väggarna vi hade innan. I veckan åkte spottisarna ovanför diskbänken upp, samt tavellist och magnetlist till knivarna istället för det fula knivstället. De tråkiga panelgardinerna byttes ut mot en stilren hissgardin. Det här med inredning alltså, så fantastiskt roligt!
 
Efter tre dagars ledighet är jag åter tillbaka på jobbet, och ingen kunde vara gladare än jag. Både Elias och Meja är inne i någon fas där det skall bråkas, gråtas och tjaffsas om precis ALLT. Varje dag är fysiskt och känslomässigt utmattande och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtade efter lite barnledigt. Tänk så skönt det hade varit att sätta sig på första bästa tåg mot destination unknown. Ta in på närmsta hotell och njuta av en weekend helt på egen hand. Ingen tid att passa, bara va. Jisses...
 
Båda barnen har äntligen lagt sig för natten efter ett minst sagt kaosartat restaurangbesök på lokala pizzerian. En annan har bänkat sig framför teven i väntan på en ny säsong utav Teen mom på MTV. Lite senare dyker det upp ett nytt inlägg där ni får en tjuvkik på innehållet i Loppis senaste blogbag, spännande va?! Vad gör ni ikväll?!
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR