Söndag

 
Hej vänner!
Ni har väl inte glömt att ställa om klockorna till vintertid?! Tänk så mycket en ynka timme kan göra, här tog vi sovmorgon och klev inte upp förens någon gång kring nio-tiden. Lyx! Som ni kanske redan vet, är och har jag aldrig varit någon frukost människa. Men vad jag döremot älskar är att kunna duka upp till brakfrukost när samtliga familjelmedlemmar är hemma. Denna helgen var precis just en sådan, så himla mysigt!
 
Idag har vi inga som helst aktiviteter inplanerade och ingen kunde vara gladare än jag. Så skönt att bara kunna ta dagen som den kommer. Solen skiner och jag längtar ut, vi får helt enkelt se vad dagen har i sitt sköte. Just det, nya vardagsrums lampan är på plats. Efter en hel del meckande och många svordommar fick vi tillslut upp den. För er som undrar så har vi köpt lampan med samtliga ljuskällor från Mio, just nu har dem 20% på hela sortimentet fram tills i morgon. 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR