Dagens middag - Pasta bolognese

 
Dagens middag, så enkelt men ändå så förbaskat gott när man är sådär vrålhungrig som jag har varit hela eftermiddagen. När jag inte orkar ställa mig till att laga mat, går jag runt och småäter istället vilket inte alls är särskillt nyttigt eller hälsosamt för den delen. En riktig godisgris är jag också, det är som ett beroende som förföljer mig vart jag än går. Och får jag inte mitt dagliga intag utav socker blir jag hur cranky som helst.
 
Hur som helst, middagen är avklarad och jag har intagit soffläge med ett barn på vardera sida. Nu blir det mys för hela slanten, för sedan får vi inte mysa förens på fredag igen. Då kommer även mamma hit och stannar över natten, som vi längtar! 
 
 
 
 


Sam

Yum, det ser läckra :)


Blogg: http://samfranklin.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR