Helgen som kom och gick..

 
Jag känner mig verkligen helt ur form efter helgen som har varit! Delvis för att jag fortfarande inte riktigt återhämtat mig från mitt elakartade förkylningsvirus som vägrat lämna min stackars kropp. Men också för att det är otroligt energikrävande att ensam ta hand om två barn, vårat hem och någonstans däremellan också hinna ta hand om mig själv. Det är inte lätt, inte någonstans och den som påstår annat ljuger. Inte bara för andra, men förmodligen också för sig själv. 
 
Pappan i familjen har äntligen landat på svensk mark efter en nästan tre dygn lång grabbweekend i Warsawa. Kände ganska så direkt när han klev innanför dörren hur luften gick ur ur mig, BOKSTAVLIGEN! Ni vet när man tar hål på en luftfylld ballong, nästan så kändes det. Hela kvällen har jag legat ihopkurad i soffan under en filt framför teven. Knappt orkat lyfta ett finger, knappt så jag ens orkat prata överhuvudtaget. 
 
Nähä vänner, dags att runda av denna söndagskväll och krypa till sängs. Måste infinna mig på Restaurang assistans innan klockan halv tio för att hämta upp både förkläde och väst. Imorgon och en hel vecka framöver väntar nämligen ännu ett nytt och spännande jobbuppdrag på Stockholms Riksdag, Excited!


Anonym

Oj bara så du vet,du är inte ensam! Här är det samma trotsålder på både 7- och 3-åringen!!! Men det går ju periodvis så vi hoppas på snar vändning! Kram från Norrland!//Ilva




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR