Forever fit Change - dag 8

 
Näst sista dagen på C9 och jag mår verkligen så himla bra. Känner mig piggare än någonsin, sockersuget är som bortblåst. Det här är min vardag nu och Aloeveran samt Forever Therm är något som jag kommer att fortsätta med. Trodde aldrig det här om mig själv, nog för att jag har en låååång väg kvar att gå så är jag ändå så fruktansvärt stolt över mig själv och mitt enorma engagemang i detta.
 
Det går ryktesvägar om att Forever Living skulle vara ett blufföretag, ett pyramidspel, att Change9 skulle vara skadligt för kroppen och att det skulle påverka levervärdet bl.a. Jag skulle aldrig rekommendera någon att börja om man vid tidigare tillfällen haft problem med diverse kroppsliga organ alt diagnostiserad med någon form av svår sjukdom och medicinerar. Varje enskild individ tar ansvar för sin egen hälsa och Change9 fungerade för mig. Jag kan äntligen ställa mig framför spegeln och vara nöjd över det jag ser, hårt slit lönar sig. Den har botat 65% utav min psoriasis, vilket i sin tur innebär att jag äntligen kan gå barbent utan att behöva skämmas.Bäst utav allt är ändå att man får äta så jäkla mycket gott. Ett osunt leverne och dåliga matvanor kan verkligen få kroppen ur balans. Fort går det!  De första dagarna var jag hungrig som ett djur, hade kunnat trycka i mig precis allt som kom i min väg. Men jag stod fast i mitt nya tänk och avstod från allt som jag normalt sett hade stoppat i mig på en dag. Sedan försvann suget, vilken befrielse! Min dagsform ser ut som följande..
 
Lina dag 8
Midja- 69,5cm
Bröst- 77cm
Höft- 86cm
Lår- 52cm
Vad- 31cm
Arm- 26cm
Vikt- 64,8kg
 
Jag ligger på ett intag utav 600 kalorier/dag och får i mig vitaminer, fibrer samt Aloevera-dryck som är färskpressad ur ekologiskt odlad Aloevera. Lågt intag kan tyckas med så tunga pass som jag ändå kört på med dessa dagar. Man kommer liksom in i det och i takt med dina nya matvanor så kommer du känna dig lättare och få mer energi. 


Sarah

Najs att de funkar :)


Blogg: http://CheerSarah.devote.se
Elin

Heja! Fan va duktig du är. Kul med avlöning för hårt slit 😘


Blogg: http://nouw.com/elinelsamaria



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR