24:e april 2011

Vi har haft en super mysig dag med våra familjer idag, och jag är så mätt att jag spricker. Hej matkoma! Tillsammans har vi lagat mat, bakat och bara umgåtts som en riktigt stor familj. Elias har blivit bortskämd med både presenter, kärlek och såklart massvis med bus och lek. Nu ligger han helt utslagen på soffan, lilla älsklingen. Själv tänkte jag ta tag med städningen samt alla överblivna rester från maten, nu behöver vi inte laga mat på minst en veckas tid. Skönt! Sa jag att vi blev ca tjugostycken här hemma?! Och på slutet trillade även R's fina kusiner in och stannade tills för bara en liten stund sedan. Fina människor, tack för en super mysig dag och tack för alla fina presenter <3

Ikväll hade jag egentligen tänkt stanna hemma och mysa med lilla familjen. Men så blev det icke, lite senare sticker jag ut med tjejerna för en girls night out! Fan vad roligt. Blir till att hoppa in i duschen och snygga till sig samt rota igenom något att ha på sig. Help me out, jag har ju absolut ingenting att ha på mig. Säger hon med garderoben som snart svämmar över, varför är det alltid så? Man har tonvis med kläder, men absolut ingenting dugligt att ha på sig. Lustigt det där!  Vad gör ni ikväll?!

Slänger in lite bilder från dagen som varit och önskar er en fortsatt trevlig kväll och avslut på denna vecka.



Det lilla barnet lattjar med sitt nya babygym/aktivitetsbord, se så fint han står!



En liten glimt av maten som vi mölat i oss hela eftermiddagen, och detta var då bara en LITEN del...there's more to come.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR