27:e april 2011

Det här med att ägna mer kärlek åt bloggen var lättare sagt än gjort. Jag befinner mig under en sjuk tidspress, får snart magsår på riktigt. Tidigare i eftermiddags for vi ner på stan en sväng. Växlade pengar och inhandlade en ny solhatt till lillkillen samt lite saker på apoteket inför resan som går av stapeln tidigt på söndag morgon. Det är helt sjukt, jag tror inte riktigt att jag har fattat att vi faktist ska åka iväg. Ni andra kan ju gott sitta här hemma, för på måndag har jag hört att det kommer snö.

Just det, jag har varit iväg och klippt mig nu ikväll. I huset precis intill, super billigt var det också! Kan inte riktigt bestämma mig om jag är helt nöjd eller ej. Så är det jämt när jag går och klipper mig, måste nog vänja mig helt enkelt. Körde på en riktigt uppklippning, samt snelugg...nu ser man äntligen ut som en anständig småbarnsmorsa igen.

Nu ska vi fortsätta packa väskorna här hemma, sedan sticker vi hem till några vänner på en snabbis fika.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR