Friday

Det är redan fredag och första april, går dagarna verkligen så fort?! Någon som åkt på lurendrejeri idag? Inte jag. Vi är nyss hemkomna från en mysig men ack så regnig eftermiddag och kväll i Sickla. Lillskruttens kusin har idag praktiserat hos R i butiken, under tiden tog jag och liten en sväng till Sickla köpcenter tillsammans med faster. Kikade runt i de olika butikerna och avslutade dagen med en trevlig fikastund. Tog sedan bussen mot butiken för att hämta finaste kusin, puttrade sedan vidare tillbaka hem till Södertälje.

Lillskruttis är i full färd med att riva ner allt som är i hans väg, but I let him. Han är ju bara barnet och han förstår ju inte bättre. Jag ska strax plocka undan det värsta här hemma, samt vika tvätten. Sedan blir det mamma & Elias mys, har köpt hem lite gottis tills ikväll. Nu inväntar vi bara darling som kommer hem från jobbet om inte allt för länge. Älskar mina fina killar! <3

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll vänner <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR