Fullt upp

Efter en heldags flängande är vi äntligen hemma igen. Gud så skönt, säger jag! Dock sjukt nöjd över att vi fått så mycket gjort, påsken är räddad både vad gäller storhandling av mat och inredning till hemmet. Blev en sväng till Ikea där vi fyndade både det och det andra. Det kommer bli så otroligt fint här hemma när allting är på plats. Idag finns det varken tid eller ork till detta, så vi tar det en annan dag.

Vi har även unnat oss lite shopping, och jag hittade den perfekta klänningen till systers student. En riktig somrig och fin, R tyckte först inte om den men ångrade sig ganska så snabbt den åkte på. Slutade med att han köpte den åt mig, tack älskling <3  Och till honom blev det en skjorta och ett bar shorts.

Efteråt blev det storhandling på Citygross där vi handlade upp oss för hela den kommande veckan. Sitter just nu i köket i väntan på att maten ska bli klar, jag är så hungrig att jag håller på att smälla av. Gör snart som barnen gör på dagis, bankar med besticken i bordet och skriker " MAT, MAT, MAT, MAT, MAT, JAG VILL HA MAAAAAAAT!!!! "





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR