Gårdagens bildbomb



En väldigt lycklig nyexamninerad student!



Studenten som liten med gaddarna i vädret



Studenten och studentens pappa



Studentens mamma snicksnackar i telefonen



Studentens storasysters ohängde man


 
Studentens finaste lillasyster i fullt sjå med att slå upp cider



Det vankades champagne...



Studentens söta lilla systerson myser hos gammelfarmor



Och han slussades sedan vidare till bästaste mormor

Tyvärr medverkar jag inte på något av korten från min egen kamera. Alla ni som tog en massa bilder, skicka gärna!!!!


Lisa

Bilderna var riktigt fina!



Du, jag har skickat ett par bilder till dig; tyvärr fick jag ingen på dig, men jag tror att du gillar dem jag fick till :)



Kram <3


Blogg: http://liisiish.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR