Härlig dag på stan!



Självklart skulle man se ut som ett jäkla grottmongo på passfotot, så inte okej! Inte fick jag ta en ny bild heller, nåja can't be pretty all the time. Efteråt mötte vi upp Naja och hennes lilla William inne på Åhléns, puttrade därifrån vidare mot coop för lite handling. Strosade sedan runt på stan, köpte med oss varsinn glass att avnjuta i +17 och strålande sol. Fy fan vad naaaajs! From out of nowhere blev Wiiliam tok hysterisk och bryter ut i gråt som vägrar ge med sig. Stackars Naja blev helstressad och fick snällt ta den lilla och gå hem. Visade sig att hostan tagit ut sin rätt och stackarn ligger nu hemma med feber. Så det kan gå! Kände mig helt maktlös, fanns absolut ingenting jag kunde göra mer än att lugna min fina vän. Hon är så jäkla cool med precis allting, incredible super mom helt enkelt. Kärlek till dig hjärtat!

Tog med mig min fina lilla bebis och satte oss på torget och käkade mellis. Darling som var iväg och bytte däck på bilen plockade sedan upp oss, och vi tog en snabbis till ÖB. Har precis storstädat lägenheten här hemma, öppnat upp balkongdörren. Nu är sommaren på ingång, så sjukt härligt så det finns inte!


najan

o du e så underbart härlig du me darling ! massa kärlek <3 /N




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR