Hello sunny sunday!

Fy så dåligt jag har sovit i natt, vi har endast oss själva att skylla. På något vänster har vi fallit tillbaka i gamla vanor och Elias sover numera i våran säng om nätterna. Han somnar bara om vi båda ligger brevid honom och när han väl somnat är man på tok för trött att ens förflytta ungen till sin egen säng. Blir omedelbar ändring på detta, jag måste få sova!

Gårdagen då, turned out pretty good. Tog en lång kvällspromenad efter middagen, lika underbart varje gång. Outtröttlig motivation. Tog senare bilen, plockade upp finaste kusin och begav oss mot Heron City. Där körde vi games-night, testade även på motion ride (simulator med rörliga stolar). Så jävla kul, kunde ha suttit där i flera timmar. Dock saknade 3D-effekter på denna, hade varit så grymt mycket häftigare! Avslutade kvällen med mjukglass på donken innan vi rörde oss hem mot Södertälje igen. Bra kväll!

I denna stund är Elias mitt uppe i att testa alla mina gränser, och han tar verkligen ut det till max. Han gör precis allt det han inte ska göra, och jag kan inte få honom att förstå. Han sitter mest och flinar och tycker att det är skitkul att mamma blir arg. Jag blir tokig på sånt. Jag ska nog börja göra som Katrin Zytomierska, börja läsa Anna Wahlgrens böcker om barnmetoden. Jag återkommer om detta.

Laga lite pancakes kanske?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR