Just another perfect monday

Elias sov som en prins hela natten, vaknade upp pigga och glada redo att tag i ännu en dag med strålande sol. Finaste Naja ringde och föreslog fika, en mycket välbehövlig sådan. Innandess blev det en sväng ner på stan med bästa familjen samt R's syster, systerson och bror. Lunchade uppe på café blåa rummet innan det var dags för mig och liten att möta upp Naja och hennes lilla William. Snackade igenom gårdagen, och jag tror nog att vi alla var överrens om att nu får det banne mig vara nog. Jag har nog världshistoriens bästa vänner, all min kärlek till er tjejor!

Mötte senare upp bästa Fridan och lilla Maltis för lite shopping och fika på Nancy's. Jag anar att vi kommer ha en lovely sommar framför oss, så mycket skojjigt vi ska hitta på tillsammans. Hur ska jag klara mig utan er i hela två veckor?! Tack tjejer för en super mysig dag ♥

Nu ska jag strax ställa mig och laga en smaskig middag, citron kyckling står på menyn. mums! Sedan blir det familje-mys och massa bus med finaste bebis. Mammas finaste killar!!










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR