Nattblogg.

Som vanligt har jag varken haft tid, ork eller lust till att uppdatera bloggen. Har egentligen en massa jag skulle kunna blogga om, men ingenting som är tillräckligt intressant för er att läsa om. Kanske finner jag mer inspiration och motivation väl borta i värmen. Vi är långt ifrån klara med packningen, men duktiga som vi är har vi skrivit en lång lista på vad som kan tänkas behövas. Ni kan ju bara gissa vem som har mest packning, just det, våran lilla prinskorv. Det är ju för sjutton ett helt projekt, vi blir ju ändå borta i dryga två veckor. Fan vad najs!

Denna dag (tisdag) har vi spenderat hemma hos mamma. I morgon (onsdag) tar nämligen finaste lillasyster studenten, och vi har därför förberett både mat, plakat och massa annat roligt. En mycket effektiv eftermiddag och kväll med andra ord. Fick även besök av mammas kusin Gudrun, mysigt! Elias har busat ute på mormors balkong, käkat bulle och har varit allmänt nöjd med livet. Hem åkte jag sedan med en lortig unge ända upp till öronen, det ska synas att man är barn säg. Absolut, såvida folk inte tror att ungen aldrig har rena kläder på sig.

Mina fina killar ligger i sängen som två klubbade sälar, ser så skönt ut! Nä, om man kanske skulle ta och göra detsamma. I morgon bitti blir det upp i ottan, hämta mamman och sedan bär det av mot Västerhaninge och NBG-treornas utspring, woop woop!

Godnatt vänner ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR