Night night darlings!

Jag skojjar inte när jag säger att våra telefoner har blivit nedringda denna kväll. Det ena samtalet efter det andra, nu ska det väl ändå vara tyst ett par timmar. Är precis hemkomna efter en sväng till Maxi med finaste Naja som akut behövde hämta ut antibiotika till sin lilla William. Efter ett besök på närakuten här i Södertälje kunde dem konstatera att stackarn åkt på en rejäl öroninflammation. Hur som helst åkte vi hem med en påse frukt och en väldigt glad Naja, sålänge mina vänner är glada och nöjda så är jag detsamma.

Nu ska jag krypa upp i soffan med en väldigt trött liten bebis och glo på BB. I morgon tar vi pendeln ut till Sollis och hälsar på finaste mami och mormor, mys!

Night night darlings <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR