Of course!

Of course, she did it again! Vill du bli hyllad nu eller få en fet applåd?!

Miss J ägnar sina vardagar åt att hänga ut folk på okända sidor, det får henne att känna sig mallig och tuff. I mina ögon framstår hon mest som patetisk och ynklig. Hon är som ett sådant där dagisbarn som blir arg när man tar deras leksak ifrån dem. Jag "råkade" ta hennes lilla leksak, byggde upp en familj, ett liv och en tillvaro. Efter snart ett år är hon fortfarande arg och bitter. Istället för att se frammåt och börja ägna mer tid åt sig själv, måste hon istället ägna sig åt andra och deras liv för att hennes eget är så meningslöst och trist. Men som jag har sagt tidigare, har man för mycket fritid så har man. Kanske dags att hitta en ny leksak? Eller varför bara inte växa upp och agera lite moget för engångs skull. Hit me, vräk och mangla på med era elaka kommentarer nu, couldn't care less. Sista gången jag skriver om dig här på bloggen, det är inte ens värt det. Du var ute ur vårat liv longtime ago, och så hoppas vi att det förblir.

Have a lovely evening folks!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR