Påskafton

Hej raringar! Har ni haft en bra dag? Blir inget långt inlägg idag, för jag kan tänka mig att många av er är upptagna med påskfirande och moffa godis i massor. Som ni förstår blir det inget påskfirande här hemma hos oss, utan vi tar det i morgon istället när båda våra familjer kommer hit. Då ska vi umgås, laga mat, baka och bara ha det sådär jätte mysigt! Så idag har vi ägnat oss åt att handla för sjuttioelfte gången denna vecka samt städat och skruvat ihop möbler.

Som vanligt när vi ska bjuda hem folk, har R en tendens att bli super stressad. Vilket i sin tur leder till att vi kommer ihop oss helt. Vi kan bråka om helt oväsentliga saker, men det är småsaker som gör mig så sjukt irriterad. Slutar alltid med att jag inte kan hålla mig för garv och han kör igång med mutningstekniken. Jag vet någon som ska ge mig världens skönaste massage ikväll..mhmm ;)

När liten vaknat upp från sin eftermiddag/kvälls-nap sticker vi hem till faster, fikar och umgås. Mysigt!

Ha en fortsatt super mysig påskafton ♥


Suneeta & Chanel

Jo jag har haft en bra dag! =)



GLAD PÅSK


Blogg: http://chanelsuneeta.blogg.se/
joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_22.html


Blogg: http://domkallarmighannes.com



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR