Shoes



Prinskorven har fått nya dojjor, tuffa som bara den! Dessa godbitar fyndade jag inne på H&M's barnavdelning för under hundralappen, perfa!

Det var otroligt svårt att kliva upp ur sängen i morsse, jag var helt inne i en dröm som jag var tvungen att vakna upp ur. Ville helst bara ligga kvar och drömma vidare. Idag har vi nämligen varit på babysången och hängt med fina mammavänner ♥. Blev varken barnvagnspromenad och lekparkshäng som bestämt, vi tar det en annan dag. Tog istället en sväng in på H&M och köpte skorna ovan, samt lite handling av barnmat till liten. Jag lät honom testa smoothies från Ellas kitchen, den slukade han på två röda. Mammas lilla matvrak! Tack bästa Fridan för rekommendationen. Hennes lilla Maltis är nämligen ett stort fan av dessa :)

Telge bostäder har även varit här under eftermiddagen, vi ska äntligen få ett fläktskåp in till köket. Som vi har väntat på detta, är så trött på att se det fula fläktröret var eviga dag. Sedan blir det omtapetsering och köket kommer bli likvärdigt med resten av lägenheten. I like it!

Och så kommer vi självklart till dagens tråkiga, jag har med största sannorlikhet fått en muskelsträckning i höger axel. Har på något vänster lyckats lyfta fel eller legat konstigt när jag har sovit. Fick massage av darling för en stund sedan, men det gör fortfarande ont. Kiropraktor nästa eller varför inte thai massage?!

 Detta blev ju ett jäkligt osammanhängande inlägg, med vad tusan..låt gå för denna gång. Nu är det dinner-tajm gott folk!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR