Söndag 17:e april

Dagen började med en väldigt morgontrött Elias, det där med att gå till kyrkan var inte ens att tänka på. Istället tog vi sovmorgon och klev upp strax efter 11-tiden. Vaknade upp till en väldigt otrevlig överraskning, dock inget jag tänker gå in djupare på här i bloggen. Men jag tror att både jag och R kände att gränsen var nådd, och den här gången stod han verkligen upp för mig och för honom själv for once. Fegt nog kunde människan i fråga inte stå till svars för dess handlingar, what else to expect liksom?! Tack älskling för att du är så jäkla bäst, vad vore livet utan dig?!

Efter många om och men tog vi oss ner på stan och avnjöt varsinn milkshake i härliga +19 och strålande sol. Hur underbart?! Idag har vi även invigit den nya vagnen och Elias tok älskar den. Packade lite senare in oss i bilen och körde mot coop för lite handling. Ikväll dukar vi upp på våran härligt stora balkong, för här ska det grillas! Life is good.

Ha en fin söndagskväll vänner ♥



Glassig liten kille lattjar med pappas solbrillor! ♥



© sarastille

sv; superkul att du är med och tävlar, hör av mig imorgon när jag dragit en vinnare :)


Blogg: http://saramagdalena.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR