Succé i goda vänners lag

Som väntat blev kvällen en succé i goda vänners lag. Tråkigt nog fick Fadi, Farrah och deras söta lilla dotter förhinder nu ikväll och kunde därmed inte komma. Hoppas på att kunna ses så snart det nya lilla tillskotet behagar att möta världen. Elias har i allafall fått en ny kompis, dock en något äldre sådan. Lika bra lekte dem för det. För oss vuxna blev det som vanligt mycket snack om barn och allt som hör föräldralivet till. Tack fina ni för en super mysig kväll och för dem otroligt fina presenterna. Vi bockar och bugar!

Nu är jag så trött att ögonen går i kors, luften gick liksom ur mig efter våran lilla solskenspromenad tidigare idag. Jag anar att någon kommer sova gott i natt, så älskade ungen min var nu snäll mot din mamma och gör detsamma.

Godnatt!








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR