Sweet dreams

Ledsen för den übertaskiga uppdateringen här på bloggen, men jag har verkligen inte hunnit sitta vid datorn. Lovar att ägna bloggen mer kärlek under dem kommande dagarna. Idag har vi spenderat dagen ute i Sollis och hälsat på moffa (min pappa) Stannade till vid coop på vägen och köpte med oss mat till kvällen. Ni kan ju bara gissa vad det blev?! GRILLAAAT såklart! Så sjukt gott och till detta ugnsrostade rotfrukter och tzatziki.

Elias har varit lite smågrinig mest hela dagen, och som väntat så har äntligen tand nummer tre spruckit upp. Såg även att tand nummer fyra och fem snart gör detsamma. Att han kommit in i en tidig trotsperiod gör inte saken lättare. Envis som en get och bestämd är han också, ger sig inte för fem öre. Nej, här ska viljan fram om det så ska bli det sista han gör. Han är ju för go min lilla prinskorv, som i denna stund sussar gott tätt intill pappan sin. Vad skulle jag göra utan mina fina killar?! Kärlek ♥

Sweet dreams raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR