Valborg



En bild som min vän Lisa tog på Elias och moffa på Johannas utspring i fredags. Jag bara älskar den här bilden!

Festligheterna fortsätter och bloggen blir som vanligt lidande, ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Natten till lördag spenderade vi hemma hos mamma ute i sollentuna. Trötta och utslagna efter fredagens studentfirande, masade vi oss upp strax före lunchtid för att möta upp R vid stockholms södra. Där blev vi upplockade med bilen och for hem till Södertälje.

Vi hann i princip bara hem och vända igen för att hinna till nästa partaj. Och denna gång hemma hos R's släktingar. Där bjöds det på fantastiskt god mat och lite dessert på det. Elias fick en ny kompis, lilla Daniella på snart 2 år. Tillsammans lekte dem och busade ända tills Elias slocknade av ren utmattning. Stackarn har inte haft en lugn stund på flera dagar nu. Som ni förstår så blir det alltså inget valborgsfirande för våran del. Dock skymtade vi fyrverkerierna nere vid centrum.

Ikväll har vi istället ägnat oss åt att packa resväskor, tvättat och städat samt hängt hemma hos litens faster. För i morgon bär det äntligen av mot vårat efterlängtade Jordanien. Senast klockan nio i morgon bitti måste vi åka hemifrån. Vi möter upp resten av familjen på Arlanda strax efter klockan tio, då planet går 12:40. Jag lär vara ett jäkla nervvrak i morgon, har jag glömt att packa något?! Don't think so!

Mina fina killar har redan krupit till sängs och jag ska göra detsamma. Jag tar med mig datorn och förhoppningsvis ska jag väl kunna blogga lite grann i allafall. Om inte internet strular så att säga, hotellet ska tydligen vara femstjärnigt och utrustat med både utomhus och inomhus bassäng samt jacuzzi och gym. Lyx!

Godnatt Sverige, i morgon godnatt Amman!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR