Våran fredag!

Elias somnade för bara en liten stund sedan och själv passar jag på att ta mig en välbehövlig paus. Som jag har fixat och donat precis hela dagen, inte en lugn stund. Men åh, vad jag är nöjd. Ska bli spännande att se R's reaktion när han kommer hem sen, duktiga lilla jag. Nu känns det riktigt mysigt och hemtrevligt för engångs skull.

I morgon blir det upp i ottan på självaste långfredagen, för att sitta barnvakt åt lilla William då dagis är stängt. Ibland är jag bra snäll, även om jag kan tycka att det är rena rama självmordet att gå upp så tidigt. MEN, vad gör man inte för sina älskade vänner?! Nästa gång kanske det är jag som behöver hjälp. Efteråt sticker vi iväg och handlar det sista inför påskhelgen. Då kommer nämligen våra familjer hit, mysigt! Vi ska laga mat, umgås och självklart fira att det är påsk med en massa påskägg och godis i massor. Vad gör ni i påsk?

Nu blir det soffan med ett stort glas mineralvatten och invänta älskling som kommer hem any minute!

Godnatt raringar ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR