Trööööött cheeey!

Trött chey här! Min finaste är ute med grabbarna och min lilla skatt sussar sött i soffan sedan ett tag tillbaka. Har suttit och läst alla bloggar jag läser dagligen, men tänkte faktist krypa ner i sängen om en stund. Är så sjukt trött och har varit hela dagen, fattar ingenting!

Ikväll har vi varit hemma hos ame Ilham och hälsat på. Med oss hem fick vi hennes super smaskiga kubba och lamagine. Tack SÅ mycket! Elias blev som vanligt bortskämd med bus och lek, då han fick hänga med dem stora tjejerna Rita och Shahad. Blev en hel del bröllopssnack, alla är såklart väldigt nyfikna. Men dem smaskiga detaljerna håller jag för mig själv tills våran stora dag är kommen. Save the best for last, som man brukar säga.

I morgon blir det upp i ottan då vi sticker ut till sollis, jag och min lilla. Hoppas dock på att hinna svänga förbi finaste bästis en stund innan vi tar pendeln ut. Hon är nämligen den som ska sitta barnvakt åt våran lilla kille på onsdag då jag min finaste reser bort för ett dygn. Åh, vad underbart det ska bli att få rå om mannen i mitt liv och dessutom få ha honom för mig själv ett slag. Vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dem bästa vännerna i hela världen, för att dem ställer upp när vi behöver dem som mest. Så mycket kärlek!



Ut och åka bilen ♥



♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

söt bebis :)


Blogg: http://jummivonminji.webblogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR