Videoblogg #1



Tänkte följa trenden att börja videoblogga, haha! Jag orkade bara inte lägga ner någon större tid eller energi, så ni får nöja er med denna så länge. Enjoy!

Ps: Jag vet inte om ni upplever samma sak som jag, att ljudet hamnat något efter?! Ber om ursäkt för detta, löser detta tills nästa videoinlägg. Vad tycks so far?!



natta

Kuvert kan du hitta på nordins pappershandel,finns i söderhallarna,vid biograffen(medborgarplatsen) bara ett tips..finns allt och ingenting där ungefär,till och med ashäftiga ljus i regnbågens färger,och när man tänder ljuset så lyser färgerna,ashäftigt :)

Lina svarar:

Tack så jätte mycket för tipset natta! Jag ska absolut kika förbi där i veckan och se om jag kan hitta något som passar <3 <3 <3


Blogg: http://linelias.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR