13:e december 2011

Igår kväll kände jag mig så sjukt duktig som ställde klockan för att inte missa luciavakan på tv. Vad hände? Jo, jag stängde av klockhelvetet och somnade om. Jag blir helt galen på mig själv, måste börja skärpa mig med att lägga mig tidigare om kvällarna. Jaja, tänkte i allafall ta mig ner till kyrkan lite senare och kolla på lucia uppträdandet, vilket jag även tror att Elias kan uppskatta. Får se om vi hinner med lite julklappshandling när vi ändå är nere på stan och snurrar.

Har under morgonen fått undan tvätten samt plockat undan och gjort det mysigt här hemma. Ska strax parkera mig ute i köket och slänga ihop lite lunch åt mig och mina fina killar. Usch vilket tråkigt inlägg det blev, men ni överlever nog.

Glad lucia på er!♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR