Effektiv morgon

Hej raringar!

Jag har haft en riktigt effektiv morgon här hemma, medans min finaste var ner till öppna förskolan en sväng med lillskruttis. Perfekt att dem har hittat något som bara dem två kan göra tillsammans, och jag kan få lite välförtjänt "egen-tid".

Under morgonen har jag i allafall hunnit med att plocka undan, dammsugit hela lägenheten, dammat och torkat av alla öppna ytor samt bäddat rent i sängen. Men känner fortfarande att jag har en hel massa dagsmåsten kvar. Måste seriöst ta en välbehövlig dusch, det är knappt så att jag står ut med mig själv.

Annars så händer det inte så speciellt mycket idag, vädret är tråkigt trist och kallt. Känns föga lockande att ge sig ut, så jag tror vi kör på en inne-mys dag. Min finaste försvinner som vanligt iväg till jobb, känns som om vi knappt hinner ses längre i takt med schemat som han jobbar efter. Dock är han ledig hela julhelgen och förhoppningsvis hinner vi få lite mer kvalitetstid tillsammans.

Later darls...






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR