Happy Birthday lil'sis!! ♥



Lillasyster ♥

Idag vill jag passa på att önska min finaste lillasyster ett stort GRATTIS på hennes 20-års dag!! Eftersom hon under denna tid bor och arbetar i Spanien, så kan hon tyvärr inte närvara och fira denna dag med oss. Jag hoppas självklart att hon blir ordentligt firad med pompa och ståt borta på LaHoppla. Vi saknar dig sååååååååååå! ♥ Ni som vill läsa mer om deras arbete och tillvaro kan göra det HÄR.

Mina fina killar är hemma hos Elias faster och medans dem är där passar jag på att ha en lugn stund för mig själv. Jag tänkte strax luta mig tillbaka och fortsätta läsa Vackra barn av Torey Hayden. Hennes böcker är så sjukt gripande att man aldrig vill lägga ifrån sig dem, allra minst att dem ska ta slut.

Vad gör ni idag?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR