Det åskar här ikväll

Hej raringar! Här hemma har det varit livat minst sagt, Elias har röjjt runt och varvat skratt med skrik och gråt. Jag vet inte om det är en så kallad "separations fas", men tar på krafterna gör det kan jag lova! Nu sover han dock gott här brevid mig. Det åskar och blixtrar utav bara sjutton utanför fönstret, lite halv läskigt och mysigt på samma gång. Om en liten stund kommer min finaste fin äntligen hem från jobbet. Då ska vi mysa till det ordentligt med en fet godispåse och en bra film. Bra skit!

I morgon tar vi bilen till Sätra för att fixa med inbjudningskorten, då vi var helt oense vid Gabbis tryckeri tidigare idag. Två starka viljor, kan bara bli pannkaka av det hela. Haha! Men jag drar bara lärdom utav det, allting handlar om att kompromissa och mötas på halva vägen var. I morgon kväll sticker jag och lillfisen hem till världens bästa Naja Grevik. Jag tyckte mig höra att det vankas vinkväll, nu var det faktist ett par dagar sedan vi sågs. Finaste bästis, I misssss yooooouu!!♥

Nu stänger jag ner för ikväll, night night!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR