Måndag i lathetens tecken



Idag kan jag inte påstå att vi har gjort många knop här hemma. Jag är så himla trött, har drömt helt sjuka drömmar i natt efter gårdagens lilla orosmoment. Elias vaknade strax efter fem-tiden i samband med att finaste fin åkte till jobbet. Lyckades dock få den lilla att somna om och vi klev upp vid tio-tiden igen. Sedan dess har vi mest legat på latsidan och gjort i princip ingenting.

När finaste kom hem från jobbet latade vi oss lite till, för att lite senare ta en sväng till expert för att titta på diskmaskin. Tog även en snabb runda inne på skopunkten där jag fyndade ett par super söta skor till liten, samt två par skor till mig själv. Köpte med oss en flaska rosévin från systemet som vi tänkte avnjuta till middagen ikväll. Flintastek med ugnsstekt färskpotatis med gräslök och vitlök står på menyn denna måndag. Mums!

Nu tänkte jag plocka undan och vika lite tvätt här och invänta att maten ska bli färdig.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR