Nya framsteg

Som jag anade, blev det en riktigt lyckad kväll och jag kunde inte vara mer nöjd. Min finaste fin bjöd på en helt fantastisk middag, vilket jag nog inte var ensam om att tycka. Som han har slitit ute i köket hela dagen, nog för att jag faktist hjälpte till på ett litet hörn. Nu är jag så mätt att maten står mig upp i halsen, nåja så farligt är det inte.

Ungarna hade hur som helst a blast, där dem satt i poolen och plaskade ute på balkongen. Det är verkligen en fröjd för ögat att se på hur dem för dialoger, leker, skrattar och faktist bryr sig om varandra. Men bäst av allt är att se hur Elias tar efter och gör nya framsteg varje gång. Idag tog han två nya steg utan något som helst stöd, han har även lärt sig att klappa händerna till beröm. Språkutvecklingen går frammåt den med, stolt mamma är jag!

Nu blir det hoppla i säng för att vakna till ännu en svettig morgondag. Naaaajs!


Isa

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Blogg: http://gravidforsakring.net



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR